Kaos

Usch vilket jäkla ruskväder det är utomhus! Det har snöat hela dagen utan uppehåll, och om det nu råkat sluta har det bara vart för att efter en sekund börja igen. Neej det här vet jag inte om jag klarar av. Det får sluta snöa nu, det räcker!

Här är en bild från i morse när hela företaget var på väg till vår verkstad i snövädret.


Och som om det inte vore nog med att det är kallt och alldeles för mycket snö för att ens ta ett steg utanför dörren så ska alla bussar hålla på och krongla. När jag skulle hem från företagsträffen fick jag stå och vänta på en buss som aldrig kom i hela 40 minuter, 40 MINUTER! Det var galet & helt oliidligt kallt! Och så gjorde det att jag kom en timme för sent till jobbet. Usch, inte kul! Men så bor vi ju i Sverige också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0