Hemhemhem

Då var man hemma igen då! Eller hemma och hemma, hemma hos martin, men det är ju nästan som hemma nu. Mitt tredje hem! Oj det blev många "hemma" ;)

Slutade lite tidigre än planerat idag då det inte blev något uf idag heller. Det blev lite struligt och slutade helt enkelt med att vi alla åkte hem till sitt istället. Kronglig, krongligt! Men trots det har dagen varit bra och jag & Sofie har haft roligt med att analysera en reklambild på svenskan. (Ska kolla om jag hittar den, tror dock inte det då vi höll på att leta efter den jättelänge förut. Men jag ska i alla fall ge det ett försök, och i så fall kommer den upp här)


Tadaa, här är den! Reklam för replay jeans, snodd av Sofie ;)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Men titta, nu ser han nog lite snällare ut igen!

2008-11-04 @ 15:01:49
URL: http://thequeenofdiamonds.blogg.se/
Postat av: Anna

haha ja men titta! ;) Det är konstigt det där!

2008-11-05 @ 21:50:58
URL: http://anniiea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0