En dagens outfit

Där ljög jag. Det är inte dagens utan gårdagens. Men det tycker inte jag gör någonting. Just nu sitter jag nämligen i ica-kläder (har inte kommit ur dem ännu) och det känns inte så värst roligt att visa. Sparar det till en annan gång. Men det här var då vad jag hade på mig igår. Jag får ursäkta den lite allvarliga minen och att bilderna är lite suddiga. Har lite svårt att hålla still handen, jag lovar jag försökte, varav den allvarliga minen kanske. Jag är koncentrerad! Hehe!



• Jeansskjorta från Rut m.fl.
• Linne H&M
• Kjol (en svart tubtopp från H&M)
•  Ett par strumpbyxor från H&M (tror jag, men det är inte så viktigt, alla ser ju ändå likadana ut)

Update 23:30 Usch vilken utväxt jag har! Så här på svart & vitt ser jag att jag akut måste boka tid hos frisören!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0