Elektronik, jag blir galen!

Som rubriken berättar så är jag just nu galen på allt vad elektronik innebär! Jag har idag bilvit av med all kontakt till övriga världen + att jag blivit av med 500 spänn på ingenting.

Min mobil har gått och gått sönder igen, så jag och mamma har vart i täby och lämnat in den på en ca fyra veckors lång service. Great! Och som om inte det vore nog så har min kamera vart sönder och idag var jag tvungen att köpa ett nytt batteri som tydligen inte går på försäkringen. Jag blir så trött på sånna här tekniska grejer. Kan inte allt bara fungera?!(Nu får jag väl gå ut och rota runt i alla lådor vi har här i huset efter en gammal mobil som jag kan använda så länge..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0