Tjugoett

Jaha jaha vad gör vi nu då? Solen skiner och jag kom just in från det fina vädret. Är så lycklig att jag kan springa barfota i gräset igen. Åå vad jag älskar sommarn! Hoppas den håller i sig för alltid nu! image735

Har hört rykten om att det ska bli 23 grader i morgon :) Hm, kanske ska kolla om man kan gå hem tidigt då. Skulle ju vara skönt! Eller det är ju alltid skönt, men lite extra när det är fint väder! Nog om imorgon, det tar vi då. Idag är planerna som så att det vankas bio till kvällen. Tjugoett eller 21 rättare sagt om man föredrar siffror. Vad tror ni? Verkar bra tycker jag. Har iaf fribiljetter till den så det känns bäst för plånboken. Det blir nog mysigt, var ett tag sen jag var på bio nu. Alltid en ursäkt att äta lite godis på en vardag också ;) Fast det blir nog kanske popcorn istället. Biopopcorn är ju det bästa som finns!

Uppdatering: Oj vad mycket bra filmer det verkar gå på biograferna nu. Kanske får se om det blir någon mer till helgen! Mys!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Skönt, det är ju sommarvärme ju! :))
härligt att bara ligga ute på en filt i gräset och mysa :D

2008-05-08 @ 16:35:30
URL: http://schipperke.blogg.se
Postat av: anneli

Älska sommaren! :)

2008-05-08 @ 16:36:44
URL: http://annelilinder.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0