Now's the time

Det var några dagar sen, har haft lite fullt upp..Igår var det maritn och min elva-månadersdag och det firade vi med en trevlig myskväll med middag och mys framför tv:n. God middag & film är en svår kombination att slå ;)

Idag är det söndag, vilket alla nog vet, och jag ska bara ta det lugnt resten av dagen. Kom nyss hem från konfirmationsfika hemma hos kusinen min, vilket var trevligt. Känns som igår det var ensjälv som stod där framme i kyrkan men det var tre år sen nu. Tiden går verkligen snabbt!

Aja som jag sa så tänker jag bara ta det lugnt idag. Är ledig i morgon men jag ska nog försöka vila lite då en liten förkylnig börjat sprida sig i kroppen på mig. Hm, snorigt värre. Får se om martin vill komma förbi sen också, eller så kanske det blir så att jag hamnar där.

Det var väl allt från mig för tillfället. Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0