Larmhelvete!

Jag är döööv! Hör knappt vad jag själv tänker det bara piper i öronen. Glömde på något vänster bort koden till vårt larm. Där stod jag chockad i dörren med larmet tickande och väntande på att bli avstängt. Och dum som jag är står jag kvar inne och försöker trycka på alla möjliga knappar (jobbar inte bra under tidspress), innan det flippar ur totalt och börjar tjuta som jag vet inte vad. Hör det fortfarande i hela huvudet. I panik springer jag ut och smäller igen dörren, ringer till pappa som lugnar ner mig och säger koden. jag rusar in igen & stänger av det, och sist men inte minst ringer jag skamset till securitas och säger att jag råkade glömma bort koden i min virrighet. Till mitt försvar säger jag som de sa "Det händer ofta att folk glömmer koden" Så jag är inte den enda dumskallen här i närområdet antar jag ;)


image744













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0