If the house is rocking, don't mind knocking

Kom nyss ut ur duschen. Har legat och solat ett bra tag och råkade till min förskräckelse somna till lite i solstolen. Det var inte riktigt planerat med det var skönt.

Idag hade jag bara en lektion vilket betyder att jag slutade vid 10. Riktigt skönt! Åkte in en sväng till täby då det inte ick någon buss hem. Fick dock med en aning mer saker än vad som var planerat, men det är alltid trevligt! Jag kom hem med påsar fylda med två t-shirtar, ett linne, två skor (ett par bruna & ett par svarta), en svart silkestunika med guldpärlor som jag tänkte ha i sommar på stranden och en turkosspräklig genomskinlig strandklänning. Jag tror det är värmen som får mig aldeles tokig!

Ikväll är det party party hemma hos söta Frida. Kan inte riktigt bestämma mig för vad jag ska ha på mig. Men jag hittar väl något antar jag. Först hade jag iaf tänkt ta bussen till vallentuna och möta upp martin och patrik. Hoppas på att kvällen blir lyckad! Får ju träffa Sofie första gången sedan hon kom hem från New York så det ska bli trevligt! Sedan är ju deras spanjorer här så det kommer också bli roligt att äntligen få träffa dem! Happy holiday, tänkte jag nästansäga  men det är ju inte riktigt rätt ;)

Kommentarer
Postat av: Kim

Det är så skönt att kunna vara ute utan att frysa ihjäl :P

2008-05-09 @ 18:05:19
URL: http://laudon.blogg.se
Postat av: Fanny

:D okej, jag hade jätteroligt! :D huur har dagen varit?

2008-05-11 @ 15:15:35
URL: http://schipperke.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0