gucci gucci prada prada

Idag har det vart sol, sol & åter sol. Det kallar jag härligt! Har bara legat ute i solstolen min och solbadat hela dagen. Skönt att det inte är långt kvar till sommarlovet nu! Lite avundsjuk är jag dock på alla treor som tar studenten nu på fredag. Orättvist! Själv får man gå kvar hela två veckor till efteråt, det är ju nästan så att man blir ledsen!

Framåt kvällen var det i alla fall kallas, vilket betyder fika och jag tror nog att jag åt lite för mycket av det goda! Mår så illa nu att jag inte vet vad jag ska göra. Usch! Men tårtorna var ju så härligt goda! (a) Haha nu ska jag gå ut och titta på film med resten av familjen. Men jag innan det bjuder jag på ett härligt citat, lite intimt kanske med det är ju så roligt! Tudelo!
...han är som en son för mig, näsvis, otacksam & ständigt berusad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0