Go Sweden!

Smet undan lite från melodifestivalen, är ju så himla tråkigt att ingen kan rösta på sverige. Alltid samma visa..

Anyway, gårdagen var kanonbra! Började med lite förkrök och fixande med tjejerna hemma hos moa för att sedan dra vidare till Sofie och Thereses 18års-fest. En jättetrevlig kväll med massa härligt folk. Vaknade dock inte upp på samma goda humör men det gick över efter en stund som vanligt. Åkte faktist och styckade en gris (!) med martin och hans pappa. Usch! Fast jag rörde den inte, tittade bara lite äcklat på. Resten av dagen har jag bara varit barnvakt åt småbröderna tillsammans med julia och martin vilket har varit lugnt och skönt. Nu är vi hemma hos grannarna och jag tror att jag ska gå ner och vara lite social igen. Se you later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0