"Gangstas, what's up?"

.. Anna here!


Svenskan klar! Äntligen! Känns så himla skönt! En mindre restuppgift kvar. Yes, yes, yes! Nu har jag bara två kvar, men de får vänta för nu har det fina vädret kommit tillbaka! Väder, väder, väder... jag vet att jag tjatar. Men just nu är vädret vad som finns i huvudet på mig. Och sommar. Gud vad jag längtar till sommarlovet! Jag är redo för lov nu! Men men jag får härda ut och det är skönt att skolan är ganska slapp ändå, förutom alla restuppgifter jag samlat på hög. Det får bli en annan dag.

Morgonen såg ljus ut idag, men timmarna i skolan gick och den kalla blåsten valde att komma tillbaka. Tur försvann den igen när det var dags att åka hem. Och skönt var det, för det bettyde en promenad i solen för mig och jalleponken. Plus att jag när jag kom hem igen fick en god sallad av m som vi gick ut och satte oss i gräset och åt. Mums! Och som jag redan sagt, äta ute är ju verkligen det bästa som finns!


 

image729

image730
Jag och Jalle i gräset på martins baksida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0