Ett inlägg för gårdagen

Vaknade på ett jättedåligt humör. Något mina nära och kära fick veta av. Förlåt! Hade nämligen ställt klockan så att jag skulle vakna i god tid för lite solbadning. Men icke, vaknade istället klockan halv ett och fick panik då jag missat hela dagen. Hatar den ångesten som kommer krypandes när det här händer. Får väl vara glad att jag kom upp över huvud taget. För det gjorde jag. Han faktiskt med lite saker hemma som jag behövde få gjorda, så det var bra.

Vid klockan sex någon gång åkte jag upp till kvällssolen i bällstaberg med familjen där det var fotboll. Mötte upp martin och sen bar det av till honom där jag i förlust av förmiddagssolen tog en kvällspromenad. Vilket var riktigt mysigt! 

image733

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0