Brave Little Soldier

Hej männschor! Dagen har vart kanonlugn. Workin' nine to five(thirty), what a way to make a living.. nananananaaa.. Har jobbat som ni kanske förstår av föregående mening. Ganska chill men man blir ändå alltid så trött av det. Och sedan jag kom hem känns det som om tiden bara runnigt iväg. Tycker bara att jag har hunnit äta, men tydligen är klockan snart tio och det var ett par timmar sedan jag kom hem. Knasigt! I alla fall så var det skönt att komma hem till mammas grillkunskaper och altanen som stod redo för middag. Älskar nämligen att det äntligen är tid att sitta ute och äta. Något jag tycker är bland det bästa på hela sommrarna. Vi satt ute en bra stund innan vi blev besegrade av kylan och styrde in i husets värme igen. 

Det här vill jag veta mer av hedanefter. Hoppas ni haft ett par trevliga lediga dagar, det har iaf jag haft :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0