A piece of me

Nä, nu ska jag gå och sussa, nanna kudde, snusa, krama om mr.pillow. Ja, vad man nu vill kalla det. Vi kan väl säga sova, för den lätta sakens skull.

Nu har jag gjort i ordning mig, allt vad det innebär, och är redo att hoppa ner i säng. Men efter en blick bort mot sängen känner jag mig ganska liten. Ska jag behöva ligga där borta alldeles själv? Jag som är mörkrädd! Hjälp, fick precis en tjock klump i halsen. Jag har så fåniga rädslor. Känner mig som en barnrumpa (men det säger jag bara i garderoben ;) ).

Fåniga rädslor jag har (confession in my closet):

◊ Mörker
◊ Clowner
◊ Dockor
◊ Sprutor
◊ Flygplan
◊ Spindlar
◊ Trång utrymmen
... ja vid närmare eftertanke verkar det nästan som om jag är rädd för allt! Listan skulle kunna bli hur lång som helst. Oj oj oj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0