Vad jag gör istället för läxor

Nu sitter jag här framför datorn igen och slösar bort mitt liv. Nej okej, jag bara skojade lite. Men att jag sitter här och vet att jag borde börja med läxan är något helt annat. Det är nämligen sant och det tynger ner mig så mycket att jag bara inte kan gå och ta upp böckerna som ligger på golvet, lägga dem framför mig på bordet och slå upp kapitelt jag borde börjat med för länge sedan.

Istället tittar jag nog runt lite i bildmapparna jag har samlade här på datorn. Så mycket roligare i min mening.

image564
Jag och William på Gotlandsfärgan i somras. Jag kan ärligt säga att han är den gulligaste ungen i hela världen.  (Att du växer så snabbt, snart 3 år i sommar). Känner mig som en sentimental gammal morsa! Storasyster Anna älskar dig! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0