Vååår

Utanför fönstret slår våren ut.
Marken blir grön igen.
image520
Allt som var dött, väcks till liv,
det kan också vi.

Imorse när jag vaknade fick jag en helt underbar känsla av vår i kroppen. Jag har gått runt som på moln hela dagen och känt mig så lycklig. Dessutom spelades Ted Gärestads För Kärlekens skull på radion med de här första raderna, kunde inte bli bättre. Förutom att jag slutade kl. 10.00 (men det var bara en bonus). Vårvädret gjorde mig lyckligare. Hoppas verkligen att vintern är borta för gott nu och att sommarn kommer snart. Jag vill se blommor på marken, känna värmen i luften, se bara armar och ben.. Jag vill ha SOMMAR! Härligt, härligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0