The Hills

image607

Am I obsessed?
Tror nästan det. I'm hooked! Nu tänkte jag nämligen sätta mig och titta på de första två avsnitten av The Hills season tree som jag på något vänster lyckades missa. Såg de första två säsongerna i somras under några kalla regniga dagar. Finns inte så mycket annat att göra då än att sällskapa med en kompis och bunkra upp med massor av kakor, té och The Hills. Det var mycket trevligt vill jag minsan minnas. Så när Julia för några dagar sen sa att det hade börjat gå på tv igen kunde jag ju självklart inte missa det.


Här kan du också titta på alla avsnitten från allra första början.


Sen tror jag nästan att jag ska lägga mig och läsa igenom lite körkortsböcker (Tråkigt!) om det någon gång ska bli något körkort för mig. Även om jag har en tid på mig. Fyller inte år förens om 249 dagar, men vem räknar? (a) Have a nice evning!

Kommentarer
Postat av: T`

Åhh tack så mkt =), hoppas du haft en bra helg, beklagar för min dåliga uppdatering ! (A)
Godnatt..

2008-03-16 @ 23:32:27
URL: http://AINARIEL.BLOGG.SE
Postat av: Christelle

The hills är verkligen så sjukt bra! fastnade verkligen för det ! :D

2008-03-17 @ 09:56:22
URL: http://christelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0