Skärtorsdagen

Hade precis skrivigt ett inlägg i förrigår när datorn svartnade och allt försvann. Orkade bara inte skriva om, och sen dess har jag inte haft lusten att skriva bara. Idag är iallafall sista dagen i skolan innan påsklovet och dagen då man måste klä ut sig till påskkärring. Haha kanske inte något för mig men mina småbrorsor har aldrig sett sötare ut ;)

Själv hoppas jag bara att mina påskägg kommer fyllas med något annat än godis. Påskägg har en tendens att vara fyllda med inte allt för lockande påskgodis. Den  här pengapåsen skulle inte sitta fel istället! ;)

image593

Kommentarer
Postat av: Emilie

Varje dag lär man sig ngt nytt xD idag lärde jag mig att du har en blogg (A) :) Hej anna!

2008-03-24 @ 17:50:24
URL: http://emiliere.blogg.se
Postat av: Anna

Hej Emilie! Trevligt att du hittat hit ;)

2008-03-25 @ 16:19:13
URL: http://anniiea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0