Sjukskriven 4-life

image562
Idag känner jag mig lite sjuk och hängig så jag bad mamma att sjukanmäla mig från skolan i morrse. Tror nog att det är en förkylning som har mig i sitt grepp igen. Mitt imunförsvar måste som vanligt ha slutat fungera eftersom att jag jämt blir sjuk. Men iallafall så kändes det rätt ok att skippa skolan idag då jag känner att jag kan få mycket mer gjort hemma än om jag skulle varit där. För det andra så har vi rättskunskaps-prov i morgon så jag måste verkligen plugga. Och det gör jag bätter hemma.

Ha en bra dag, det här är nog inte sista gången vi hörs idag! För om jag känner mig själv så kommer jag nog inte plugga så mycket ändå om jag inte sätter den sidan till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0