Pust!

Jag har märkt att ända sedan jag kom hem, som snart är en vecka sen, har jag inte skrivigt någonting av vad jag har haft för mig. Jag kan väl säga att jag har varit lite upptagen och att det vart lite svårt att klämma in bloggtid.

Skolan har i alla fall vart skit och allt snack om att jag vart borta tre veckor och vilat upp mig och fått nya krafter är något alla lärare kan ta och stoppa upp i *****! Jag tror aldrig jag har varit så här trött som jag varit de senaste dagarna. Kan bero på jetlag eller alla läxor jag har fått som ligger och tynger ner mig till mitt sämsta humör. Ingen idé på att börja med dem heller, nu väntar jag på martin och sen vill jag bara ligga och slöa hela dagen.
image528
I tisdags bakade jag muffins, inte så där jättelyckade. Och jag var rätt besviken på mig själv att jag inte kunde bättre. Men för varje muffins jag ätigt har de bara växt i mitt tycke. Säkert bara för jag intalar mig själv att jag visst kan baka! Haha, jag förstår faktiskt inte hur det kan bli så fel när man följer receptet till punkt och pricka. Får ringa in och klaga på kokboken för det måste ju vara den som det är fel på..?

Ja, vad mer intressant har hänt mig då? Inte mycket kanske du hör eftersom jag tar upp muffins. Jo juste igår fick jag ovanligt många komentarer om min klädsel. Ändå hade jag bara en enkel röd t-shirt och svarta shorts. Tydligen är röd min nya färg. Klart att jag kommer att ha på mig det om det är det jag får kommentarer om ;) Sen kanske mina solbrända armar har något med komplimangerna att göra. Jag vill aldrig att färgen ska försvinna och att jag blir lika blek och grå som alla andra :( (No offence)

P.S Jag skrev det här inlägget för några timmar sedan, men internet muppade sig och jag fick aldrig iväg det. Kändes onödigt att radera det, så här är det :) D.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0