Påsklov

Får väl säga att bloggen tillsammans med mig har haft lite påsklov, som ursäkt för att jag inte bloggat så flitigt. Har iallafall hunnigt med familj, vänner, övningskört, shopping och slappat såklart.

Övningskörde för första gången i går. Det gick jättebra! Mycket bättre än jag trodde då jag hade föreställt mig hur jag skulle köra av vägen, vilket var skönt att jag inte gjorde. Och det var skönt att visa alla vilken naturbegåvning jag är ;) Det där körkortet är inte långt borta nu (Fick en rejäl egoboost). Haha, skämt å sido. Skäms lite att jag inte kommigt igång tidigare. Men det var kul att det gick så bra, går antagligen bara utför efter det här så jag får vara glad så länge det varar.

image594

Imorgon är första jobbdagen, håller tummarna för att det går bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0