Mina fötter får gå utan skor...

Idag tänkte jag nog försöka få med mig pappa min till Täby C, där jag har spanat in ett par aasballa nya skor. Ett par vita puma-sneakers för att vara korrekt. Skit skit snygga! Kommer passa perfekt på mina små fossingar. De kommer vara helnöjda med att traska runt i dem i denna vårfina värld. Nääj, men vänta nu, det regnar ju ute. Katastrof!

Fick prcis det tråkiga samtalet att er hund har gått bort... Nej, okej så var det inte. Men nästan. Pappa ringde precis och sa att han inte hade tid idag. Tårna bara sprutade, men nej nej inte kunde han klämma in sin dotter i nöd. Han ska hämta upp mig efter skolan imorgon istället. Jag får väl helt enkelt se det positiva i det hela. Jag SKA få nya skor! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0