I have a job now

Hade tills idag ett helt beroendefritt liv. Och så börjar det igen. Har precis tittat klart på första avsnittet av One Tree Hill Säsong 5 och jag kan inte få nog. Vill se meeer! Så nu har jag åter inget liv varje söndag klockan 18.30 - 19.30. Och att det alltid ska sluta så spännande. Tror inte att mitt hjärta kommer att klara det här. Får försöka se till så att någon kan komma över med hela säsongen så att jag kan se den på en gång! 

Sen så ville jag bara upplysa om att jag har fått jobb på ica, alla som nu har missat det. Kommer börja på tisdag & onsdag påsklovsveckan. Så det är bara att komma dit och hälsa på. ICA in my heart! (Skämt å sido).
image588

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja det ska man :)
Det var ett tag sen vi sågs,,.. så det borde vi defenitivt göra!

Grattis till jobbet föresten!

2008-03-16 @ 22:07:00
URL: http://sandraaaask.blogg.se
Postat av: Anna

Tack, tack ,tack! :)

2008-03-16 @ 22:27:14
URL: http://anniiea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0