Hej å hå, bowla på!

Fick precis skjuts hem till mig efter att ha spenderat några dagar hemma hos Martin. Syster min har hyrt film, bland annat "Breakfast at Tiffany's" med Audrey Hepburn, som vi tänkte se nu. Planerna för kvällen är fortfarande obestämda men det ryktas om fest hemma hos en kompis till Martin så vi får väl se.


Igår var det bowling på schemat och jag & Martin åkte till Vallentuna bowlinghall för att pröva lyckan. Tyvärr har jag sedan en tid tillbaka redan upptäckt att bowling inte är min starkaste gren, men roligt är det. Fick filmat för mig hur jag ser ut när jag bowlar, efter nästan en timmes nekande att jag visst inte gör fel. Och jag erkänner fortfarande inte att jag gör det, filmen är raderad, och så alla bevis ;)


image597
STRIKE! Yeees yeees yees!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0