God söndamorron!

Att helgen kan gå så snabbt...

Var inne i stan med martin igår. Målet var dock inte att titta på saker åt mig (buhu) utan åt martin. Lite tråkigt må jag säga när alla affärer vi gick förbi bara ropde på mig att gå in. Men jag var stark och höll stenhårt fast vid att vi skulle kolla åt honom. Som tur var hittade han ett par nya jeans och en snygg tröja ganska snabbt. Förstår inte hur killar kan vara så snabba med att handla och verkligen bara handlar det de behöver. Ett mysterium för mig. De vet vilken affär de vill gå in i och sedan hittar de något där. Något som förundrar mig varje gång. Aja det kanske var tur för mig då jag faktiskt han smita in på hm och köpa den här fina ringen & sölglasögon.


Kommentarer
Postat av: T`

Jaa det äre verkligen..

2008-03-09 @ 11:24:50
URL: http://AINARIEL.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0