Första dagen på jobbet

Kom precis hem från ica. Första dagen avklarad, phu! Jobbigt värre! Nej, det var faktiskt ganska kul tycker jag. Känner dock att jag har blivigt sjuk, något som nödvändigtvis måste ske när jag ska jobba. Har gått och blivigt jätteförkyld och ont i halsen, dessutom har jag feber och orken i kroppen räckte precis hem till tröskeln. Känns lite tungt då jag ska tillbaka till jobbet imorgon, annars vet jag inte om jag får jobba något mer. Så det här är något jag får hålla för mig själv och inte klaga om så att mamma tvinga mig att stanna hemma imorgon, vilket kan bli tufft då jag är världsbäst på just den biten.

Ikväll skulle jag gått på bio med Martin, Patrik, Sofie & Frida, men det blev inställt och det var nog bra det. Vet inte om jag skulle orkat. Kommer nog ligga hemma ikväll och bara tycka synd om mig själv framför tv:n (Vilket jag också är väldigt bra på ;) ).


Kommentarer
Postat av: sandra

Härligt att första arbetsdagen gick bra, men du får ta o krya på dig gumms,

2008-03-25 @ 17:44:00
URL: http://sandraaaask.blogg.se
Postat av: Anna

Ja, tack gumman! Det värmer

2008-03-25 @ 17:46:15
URL: http://anniiea.blogg.se
Postat av: Sofie

Oj, skulle jag ha gått på bio ikväll? det visste jag inte..

2008-03-25 @ 20:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0