Effektivshopping i hög grad

Sorry för min dåliga uppdatering på sistone, men det är sånt som händer.

Glömde ju nästan berätta att jag var i Teeby i måndags med Daddy Cool. Och jag säger bara det, om man ska shoppa ska man ta med sig pappa sin. Inte bara det att man kanske lite snällt kan tjata till sig något utan det går undan också. Vi gick in i två affärer och jag kom ut med två stora shoppingpåsar. Och som om inte det var nog så var pappsen skyldig mig lite pengar, så det slutade med att jag gick därifrån med plus i plånboken. Härligt! ;)

Och eftersom att jag ändå inte har någonting för mig så tog jag mig orken att pröva alla plaggen.


Jag fick såklart´ ;) mina vita sneaker men även ett par svarta vagabond-pumps med kilklack (nästan likadana som jag älskade & slet ut i somras, så jag tyckte det var värt att köpa ett par till). Sen åkte jag därifrån med ett par vita shorts (likadana som jag har svarta) & en klänning från Vero Moda. Nu får sommaren gärna komma! 

Kommentarer
Postat av: sandra

Åååh vilka fina sneakers! Jag är baa lite avundsjuk ;P
alla andra plagg va också fina.. nu vill man ha sommar och använda klänningar!

2008-03-12 @ 22:09:43
URL: http://sandraaaask.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0