Du är en sjuk människa, du behöver hjälp..

Nyss uppstigen ur ett långt, varmt & välbehövligt bad. Det är så skönt att skingra tankarna i badet. Allt tycks komma fram klarare där. Nu är jag i alla fall nyduschad och fräsch och redo för en tidig kväll. Tror nog att jag ska lägga mig och somna till någon gammal mysig film. Får se om det kanske blir hundtricket, sunes sommar eller kanske eva & adam.. :)

image554
Micke: Varför har du inga byxor för?
Simon: Fråga Mario.
Mario: Hörru, ta av dig byxorna!
Micke: Varför?
Mario: Men kom du hit med tuben eller?
Micke: Ja-ao.
Mario: Ta av dig byxorna dåra.
Micke: Vaa snackar du om?
Mario: Hur många luffare & pundare har inte suttigt på ditt säte innan du sätter dig där!?
Micke: Amen nu får du fan ge dig!
Mario: Deras skit dom lämnar efter sig sugs upp i dina byxor..
Micke: Sugs upp?
Mario: Sugs upp! Och sen kommer du hit och släpper ut det i min nya soffa. Av med dem! Allvarligt, ta av dig byxorna!
Micke: Du är en sjuk mäniska, och du behöver hjälp..
Mario: Kan du vara så snäll och ta av dig byxorna bara..
Micke: Nej..

Haha, det är så roligt att jag håller på att dö!

Kommentarer
Postat av: Joohanna <

hahaha :D

2008-03-10 @ 20:00:05
URL: http://joojj.blogg.se
Postat av: T`

Hoppas du får en bra dag, nu har jag börjat blogga igen lite svagt sådär =) !

2008-03-11 @ 12:15:50
URL: http://AINARIEL.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0