Det här är deprimerande

image565Nu orkar jag inte med Sverige och allt som heter läxor längre. Vill bara fly bort. Tillbaka till Indien. Att allt här i världen har en tendens att gå snabbt när man har roligt är väl ingen nyhet. Men nu har det gått FÖR snabbt! Jag vill tillbaka! Tillbaka till sol & värme. Jag klarar inte av det här längre. Suck!

Får väl lugna mig med att det är påsklov om snart en vecka. Om jag överlever till dess vill säga. (Nä nu ska jag sluta vara så deprimerande, förlåt! Kan inte vara så roligt att lysna på. Sen har jag ju hört att det inte är bra att gå runt och vara på dåligt humör, man kan dö i förtid av det. Och det vill jag ju inte! Så dags för mig att ta mig i kragen och rycka upp mig. Kanske blir en resa till somarn'. Jag tror nog att jag ska drömma mig bort och fantisera lite nu. Vi hörs sen!

Uppdatering: Nu är det bara ca 50 dagar kvar i skolan tills sommarlovet! Dessutom är minst 10 av dagarna halvdagar eller idrottsdagar, och sen vet man ju aldrig hur många dagar som går bort på grund av "lita-att-göra-jag-går-hem-syndromet" Wiie! Nu är det inte mycket kvar! Jag känner mig genast som en mycket possitivare människa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0