Dagen före fredagen

Sitter för tillfället och laddar upp lite nya bilder från indien på datorn. Fick en CD-skiva med bilder från Sofies kamera idag. Alltid roligt att titta och tänka tillbaka på hur härligt det var.

Dagen i sig har varit relativt lugn. Började med gympa, som jag för övrigt fått så nedrans ont i kroppen av vilket genast påminner mig om att jag måste börja träna igen. Har blivigt lite slött med det. Tror nästan att jag tar med mig simkläderna till skolan i morgon. Det gäller nu eller aldrig. Efter gympan var det rättskunskap där jag & Frida pratade med vår lärare om att vi borde göra provet i morgon istället och hon gick med på det. Så det var bara att titta på klockan och dra hem med nästa tåg. Och väl hemma tog vi det lugnt och det är otroligt vad en dag kan gå förbi fort. Tog en sväng förbi ICA för att möta upp pappa och lillebror. (Har varit där några gånger tidigare och frågat om jobb) och idag kom hon äntligen fram och undrade om jag kunde börja jobba på påsklovet. Min lycka är gjord! woho jag har fått jobb! Äntligen, som jag har längtat.. efter pengarna som följer såklart ;)

Tänkte vara lite duktigare än igår och börja titta igenom mina anteckningar och läsa på inför provet nu. Men vi höres senare. Wish me luck! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0