Dagen allmänt känd som "Slapparsöndag"

Vaknade jättetrött idag, hade gärna sovigt längre. Tyvärr var inte det en valmöjlighet då min storebror fyller 23 år imorgon och pappa fixat ihop lite fika med släkten så där på morgonkvisten. Så det var bara att dra på sig kläderna och sticka iväg dit. Väl där hade de tänt upp en eld och alla slog sig ner runt grillplatsen för korv. Väldigt mysigt var det faktiskt. Kändes sådär lagom vårigt när solen sken ner och kinderna blev alldeles röda av den friska luften och värmen från elden. Sedan blev det självklart tårta också, men då jag fortfarande var på lite morgonhumör så blev det ingen för min del. Men iallafall, Grattis i förskott brorsan! :)

Nu har martin precis dragit hem och jag tror bestämt att resten av dagen kommer spenderas hemma med sälskap av familjen, en varm kopp té och ett bad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0