Ack denna teckniska värld - problem problem

Status: I skolan.
Har precis slutat men väntar på att mamma ska komma och hämta upp mig. Vi tänkte åka till Täby c och lämna in min mobbade cp mobil. Har inte haft annat än problem med den. Var nog redan sönder när jag köpte den. Det är min teori. Och då jag är en ganska klumpig (okej jag erkänner) människa så har jag väl även tappat den några gånger. Men vad faan det ska den väl klara. Eller är det bara jag som tycker att en mobil ska det? Min gamla mobil, där kan vi snacka om en stöttålig mobil. Men men får se om det gå och lämna in den och få den lagad för nu funkar inte ljudet på den.

image591
Här är en bild på den dumme parveln, om inte annat så är den jävligt good looking!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0