Tiden går

Är det verkligen söndag nu igen? Går inte tiden skitfort? Känns som om man aldrig hinner börja på helgen innan den är över. Och jag som skulle hunnit med så mycket! Har inte hunnit med ett skvatt. Aja jag hinner ändå inte börja på något nu så.. speciellt inte någon läxa. För det andra förstår jag inte hur skolan är funtad som tror att vi ska orka gå två veckor till efter att treorna tagit studenten. Det är ju rena rama pesten! Håller på att gå under!

Klockan är ju ändå bara lite över fyra så några timmar kvar på helgen är det ändå. Nu tänker jag dra mig uppåt ip där både bror och pappsen min spelar fotbolsmatch. Resten av familjen är redan där och med tanke på det fina vädret låter det faktiskt lite mysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0