Kort stopp

Hej Sverige! Åå så härligt jag har haft det! Är hemma från montnegro nu, han inte förvarna att jag åkte kanske, men hemma är jag nu i alla fall. Säker & oskadd! Tyvärr blir det inte ett så långvarigt stopp (skulle vara skönt att hinna återhämta sig lite hemma först) men redan i morgon ska jag lämna boet igen. Nu för Fårö, Gotland. Bilen mot Nynäshamn avgår redan i morgon bitti så det är bara för mig att packa om. Har hållt på och tvättat hela dagen, och med mig menar jag mamma, och nu börjar det bli lite bråttom att planera vad jag ska ha med mig om jag inte vill stå här i panik i morgon bitti. Vad ska man ha med sig om man är borta två veckor? Det slutar väl med att jag packat ner allt jag äger och har. Varför ska det vara så svårt!?


Montenegro var i alla fall över förväntan vackert & härligt och jag har haft det underbart mysigt! Fått en härlig bränna nu så jag hoppas vädret blir bra här i Sverige också så att den kan behållas. Hoppas att ni haft det bra ni med, så hörs vi nån gång i vecka hoppas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0