härligt härligt

Idag mår jag mys. Känns bra. Rätt härligt att leva då faktiskt. Inte för att det inte gör det annars men lite extra härligt sådär. Ni förstår vad jag menar. Fast nu när jag börjar tänka på det så känns det ganska onajs att det är två veckor kvar i skolan och att det bara har gått en dag av dem. Inte riktigt schysst att sitta inlåst i ett klassrum i den här värmen. Men jag mår bra ändå ^^ Jag klagar inte! Inte jag inte!

Och när vi ändå är inne på det här med värme måste jag ju bara säga (eller ropa) att det bara är en sådär 20 dagar kvar tills jag åker till Montenegro med martin! Härligt Härligt! Den 21 juni är datumet för avfärd, och jag kan knappt vänta! Nedräkningen har börjat!

image763
Nedräkning till Montenegro: 20 dagar kvar! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0