Frustrated

Äntligen! Jag har försökt logga in på den här bloggen i evigheter nu utan lyckat resultat. Jag blir så förbannad. Har ju massa att berätta, men icke...

Här sitter jag i alla fall och har precis börjat på min sista läxa ever (Nej okej inte för alltid men för den här terminen iaf). Går lite trögt och jag känner att jag inte har orken för det här just nu. Går som sagt i skolan fortfarande och tiden går långsammare än någonsin. En vecka kvar nu, jag får hålla ut. Ska bli så skönt med lov. Fast lite sorgligt är det ju ändå, för det blir ju mitt sista sommarlov någonsin. Sorgligt det där. Får ta vara på det helt enkelt och bara ha kul hela tiden! ;)

Långhelg har ju passerat också, väldigt skönt må jag säga. Och full rulle har det varit.
Torsdags: Klassfest/Grillkväll i skavlöten.
Fredags: Nationaldag och årlig båttur till Åland med familjen Johansson (Andra året i rad nu, det kallar jag tradition;)) Spritlagret påfyllt så på kvällen blev det party party (om vi nu ska kalla det det) och tunnbad ute i det gröna.
Lördags: Grill & EM och självklart Fjortisfyllan -08.

Härligt! Härligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0