Nu packar jag ner mig själv

Är helt slut, att packa suger musten ur en. Känner mig helt dåsig och jag vill bara gå och lägga mig. Känner mig även ganska tråkigt då resten av befolkningen i detta hushåll sitter bänkade framför tv:n och tittar på EM-final. Vet inte vad det är med mig, men jag orkar bara inte följa efter bollen med ögonen så jag sket i det hela. Får ju ändå veta hur det går, och ska jag vara ärlig så bryr jag mig faktiskt inte. (Tänkte sätta in en bild på min resväska och hur sorgligt dåligt jag packar, men jag besparar er den synen då kamerasladden ändå är borta.)

Känner mig dock ganska clever efter rebusen i inlägget innan ;) Tycker det var lite roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0