Umbrella ella ella

Är jätteförkyld och allt är piss, om du inte orkar med min depresion så sluta läsa nu.
Som jag då sa, jag är jätteförkyld och låter som en gamal kärring, det rinner och jag nyser hela tiden! Aaw, jag orkar inte vara sjuk! För det andra så mår jag så himla dåligt över mitt hår. Har världens längsta utväxt och det går inte att göra någonting. Jag måste verkligen boka in mig akut hos frisören!
Till råga på allt regnade det i morse och det absolut suger. Hatar regn! Man kan inte gå ut en sekund utan att håret förstörs. Jag blir så arg. När man väl har fixat till det så gott som det går så blir det blött och lägger sig slickat runt hela huvudet. Juste, sa jag att jag HATAR regn!? Ah usch vad jag mår dåligt! Av mig själv alltså.

Uppdatering: Ni får stå ut lite till med min negativitet för nu är jag riktigt ledsen (okej inte på riktigt men ändå). Igår frågade martins mamma om jag håller på att spara ut mitt hår!? What! Nu är det verkligen akut färgning som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0