TV-tisdag back on track

100 % underhållning. Först "Gossip Girl" 20.00 följt av "I huvudet på Gynning" kl. 21.00. Var ett tag sen jag följde en serie nu när alla tagit paus. Så det är skönt att få tillbaka en slapparkväll igen :) Vad gäller I huvudet på Gynning vet jag dock inte riktigt vad jag tycker. Ganska fjantigt och nästan lite jobbigt program. Men det är också lite skönt, att kunna gå ifrån & göra lite andra saker samtidigt som man tittar. Hon är verkligen speciell, och för att vara lite utseendefixerad nu, men shit vad snygga kläder hon har! Och håret sen, det är ju skitsnyggt! :)

image463

Kommentarer
Postat av: laijna

jag såg också de där, gossip är verkligen jätte bra :D

2008-01-30 @ 19:58:47
URL: http://laijnloo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0