Torsdag och jag är sjuk

Jag vill börja med att säga förlåt för mitt förra inlägg. Dett var inte vidare roligt eller intressant för den delen. Men allvarligt, jag tror att jag har glömt bort hur man sover. Så jag skyller allt negativt på att jag är trött (och sjuk). Men jag tror jag har kommit på vad mitt problem är. Jag kan inte sova själv. Det går bara inte. När jag är med martin däremot då kan jag somna. Exempelvis när vi var här hemma efter skolan igår  somnade i båda två så fort vi kom innanför dörren. Jag kan helt enkelt inte sova själv längre och det är inte kul för jag behöver min skönhetssömn för att kunna bete mig som en normal människa. Men jag ska fortsätta att leta efter min sömn så ska det nog gå vägen.
image331

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0