Supernatural

Kom precis hem. Har var hemma och cillat hos matin idag, vi hade bara en lektion (gympa) och slutade därför klockan tio. Onödigt, jag vet. Men efter hade vi i alla fall tid åt en fika så jag martin steven & moa invigde det nya cafét här i vallentuna. Jättemysigt och väldigt gott! Precis vad vi behövde!

Nu ska jag gå ut till julia i vardagsrummet, vi har öppnat supernatural-boxen nu. Igår såg vi åtta avsnitt, får se hur många det blir idag ;) Huvudrollerna är ju så grymt snygga! Annars skulle det vara way to scary for me. Ryck-till-scener hela tiden & jag hatar det! Gör ju att jag sitter spänd hela tiden för satan! Men vad gör man inte? Jag får trösta mig med att de alltid slutar bra.

image466
Damit, you're hot! ;)

Kommentarer
Postat av: Dilan´s

ojj åtta vasnitt på en dag

2008-01-31 @ 18:13:36
URL: http://www.dilo.blogg.se
Postat av: Anna

Haha ja men visst ;) Låt oss kalla det en riktig slappardag!

2008-01-31 @ 21:00:45
URL: http://anniiea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0