Sommarplaner

Satt i skolan idag med Frida & Sofie och tänkte över sommaren. Det är ju inte så långt kvar nu.. Eller okej, det är bara januari, men man måste börja planera i tid. Så åter till saken. Nämligen, att vi kanske tänker tågluffa genom Europa i sommar. Låter det inte hur kul som helst? Problemet är bara det att jag inte har något jobb, och därför ingen inkomst. Jag har inga undansparade pengar som jag kan nalla på. och om jag ska skaffa ett jobb nu så måste det bli efter indien och då är det typ bara två månader kvar.. Förstå mitt dilemma. Och mamma & pappa kan jag inte fråga om pengar, för jag vet redan att jag inte kommer få 10 000 av dem bara så där för att jag har bestämt mig för att åka ut och resa. Så jag vet alltså inte om det kommer att gå vägen. Men planer har redan börjat smidas.. ;)

Vi bestämmde också att vi ska på Peace and Love, vilket nog (haha) är säkert! Wiie! Inte för att jag är sådär inne på festivallivet, med smuts, konstiga band och allt som hör till, men det blir nog roligt! Jag och älsklingen har också bestämt att vi ska resa någonstanns tillsammans. Så nu ser jag verkligen fram emot sommaren. För mig kan den gärna börja nu, så kan vi slippa det här taskiga vädret!
image354









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0