Salut!


Fick gå lite tidigare från franskan idag.
Jag var nämligen den ända som var där idag. Kändes ju jättebra (ironi). Fick sitta där alldeles ensam med den konstigaste läraren på denna jord. Undlig är bara hennes förnamn, fast det börjar på D och slutar på ockens. Dessutom sköt hon upp läxan som jag låg med en timme igår kväll. Jag blir så ledsen. Nu måste jag ju öva på den till på fredag också. För då har jag redan glömt bort den. Nej det här språket är verkligen inte kul. Vackert är det inte heller. Jag tror att jag kan lika mycket som de som går steg 1, och jag går steg 4. Jag måste ändå ge mig själv en eloge att jag har hålligt ut så här länge. Jag är inte den som ger upp i första taget. Bara synd att jag inte har lärt mig något på vägen.

image416
Aurevoir! (stavas så?)

Kommentarer
Postat av: Joohanna <

haha vad läskigt att vara själv xD

2008-01-23 @ 17:17:52
URL: http://joojj.blogg.se
Postat av: Anna

haha ja det vill jag lova :P

2008-01-23 @ 21:54:25
URL: http://anniiea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0