Put me to sleep, so to speak

Första dagen i skolan och jag var precis lika trött som jag har varit de senaste dagarna. Jag vet inte vad som har hänt men det är väldigt irriterande! Jag har inte kunnat somna de senaste fem nätterna, och likadant var det i går. Senaste gången jag tittade på klockan var hon halv fyra, 3 timmar innan jag skulle upp! Så jag har inte sovigt ordentligt på jättelänge och nu börjar tröttheten ta ut sig ordentligt. Idag känner jag dock att jag kommer att somna direkt när jag lägger mig i sängen & det känns underbart.

Så god natt på er alla!

Kommentarer
Postat av: Fanie

ordet som ja vill göra stort

2008-01-09 @ 21:02:43
URL: http://Fanie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0