Om man räknar tiden man lever i magen skulle jag vara 18 nu..

Jag känner mig så liten så liten. Alla runt om kring fyller 18 hela tiden. Känns nästan som om alla har hunnit fylla två gånger medan jag själv bara står kvar och stampar i samma ålder. Nej det här tycker jag är orättvist. Det finns till och med dem som hunnit tagit körkort redan. Fast än bara tre veckor av året gått. Jag förstår mig inte på vad engagerat. Själv känner jag mig bara rätt så liten när jag hör det. Usch och fy säger jag bara. Vad avundsjuk jag är. För det är ju igentligen det som är grejen. Att jag är lite smått avundsjuk bara.


Kommentarer
Postat av: Fridah

**jaa, det kändes bra, :) taack=) kramar :)

2008-01-21 @ 20:54:45
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0