Me like it

Ja, så var det ju såhär att detta (bilderna under) var vad jag hade tänkt ha på mig i morse. Min svarta tröja från Rules by Mary och ett silverhalsband i form av en fjäder. Mycket vackert i mitt tycke. men mycket osmart Anna. Det är ju såklart så att halsbandet då inte är mitt, utan min älskade syster Julias. Jag hade ju självklart inte frågat om jag fick låna det utan bara tagit för givet att jag skulle det. Osmart, jag vet. För precis när vi ska springa till bussen och jag tänkte fråga, vad tror ni då inte att hon kommer ut med runt halsen om inte just det halsbandet. Jag tittar lite snällt på henne och säger att jag hade tänkt fråga om jag kunde få ha det idag, men då hon inte gav med sig kunde jag inte annat än att ge med mig då det inte var mitt. Själv fick jag ett annat fult halsband i julklapp (otacksam som jag är) som jag aldrig kommer använda. Jag ville ju ha det här! Men men, inget och göra. Allways look on the bright side of life, baram baram baram baram baram.. jag kan ju alltid låna.

image412

Vad lär vi oss av detta nu då?
Jo, dra inte ut på saker för länge, fråga en stund innan så att du inte får panik.
Det var mitt råd för dagen. Nu tänkte jag gå och lägga mig. Sov sött!

Kommentarer
Postat av: Joohanna <

åh halsbandet var jätte fint =)

2008-01-22 @ 13:54:02
URL: http://joojj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0