Just another Wednesday

Kommentar på föregående inlägg:
Hockey var kul. Inte lika roligt som jag tyckte när jag var mindre, men de första 5 minuterna var klart underhållande. Är inte känd för att ha världens bästa tålamod, så vad som hände sedan i matchen har jag ingen som helst aning om. vad jag underhållde mig själv med medans matchen fortsatte var att djupt inspektera de tre lustiga herrarna som satt framför. En av dem hade mjäl som hade ramlat ner över hela hans svarta jacka, den andra var väldigt tunnhårig och den tredje hade en dammössa (!) ja det var lite roligt. Sedan förundrades jag över att jag varje gång, vare sig det är fotboll eller hockey, tycks hamna nedanför personer som analyserar varenda sekund utav matchen. Är i för sig ganska roligt, men man undrar ju om de kan vara tysta över huvud taget.

Pappa blev lite förtjust i sovenirerna, men vi var tvugna att göra honom besviken när vi sa att vi inte ville ha någon dif-mössa med matchande halsduk till. Gå runt som levande reklampelare, hua mig, nog pinsamt med att man gjorde det som barn. Då var ju halva nöjet med att gå på match att få den där djurgårdsgrejen. Nog om det. Någon till hockeymatch blir det nog inte på ett tag nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0