Inte du min Brutus

Hade matdag idag med martin. Inte så seriöst som det låter, utan det var bara något vi kom på att vi skulle göra. Det var nämligen så att jag gick och lade mig hungrig igår. Något jag nu erfarar att man inte ska göra. Varning, VARNING! Jag ringde i alla fall upp martin då jag inte kunde somna och beklagade mig för honom. Han sa åt mig
image457

att gå upp och ta en macka, men jag hatar mackor så jag avstod. Istället började jag fantisera om världens godaste maträtter. Plankstek & caesarsallad tror jag att jag lyckades komma till, med värdens längsta utdrag varför, så att jag skulle få martin minst lika hungrig ;) Det sluatade med att jag blev panikhungrig istället och inte kunde tänka på annat. (Psst, jag överdriver gärna men tänk er hur jobbigt det var ;) ) Så, för att återkomma till idag, så lovade han då att vi skulle göra caesarsallad idag. (Antagligen för att han själv ville somna och kom på att det var så han skulle bli av med mig.) Så det gjorde vi och det var nog det godaste jag någonsinn ätit i hela mitt liv! Vilket jäkligt duktigt team vi är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0