GOTT NYTT ÅR

Så är vi inne på år 2008. Det känns så konstigt att säga förra året. När det bara var för några dagar sen. Men jag får väl ändå säga att år 2007 var ett bra år & att jag kommer att ta med mig många fina minnen.
Nu hoppas jag bara att 2008 bli lika bra, eller ännu bättre!

Nyårsafton visade sig bli bra. Såklart saknade (Saknar) jag martin jättemycket & en dag som denna var det lite extra svårt. Men med massor av vänner runt sig klarar man vad som helst! Så efter festande, raketer, mer umgående, promenad på järnvägsspår och övernattning hos Sofie blev det ett riktigt bra slut på år 2007 & en riktigt bra början på 2008. (lite bilder kommer senare)

image306


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0