Gää

Jag säger bara gä (uttala det som Yeah) som min syster stavar det.

Hinner inte skriva så mkt nu. Måste gå, martin & alla väntar. Men jag kan ju snabbt berätta att jag har jobbat idag. Drygt. Fick samtidigt ta hand om världens jobbigaste unge. Kan trösta mig med att barn verkar dra sig till mig. Hon satt och skrev i ett block: Anna är bäst!! Så fan vad jag är bra! ;) Har egentilen kommit på att barn jävligt jobbiga. Alla utom egna små pluttar till bröder, som förståss är världen guligaste. Dem går ju bara inte att hata. Men andras barn kan vara så jobbiga. Var man verkligen själv så där jobbig när man var liten?? Jag som trodde att jag var så söt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0